古惑仔

维基语录,自由的名人名言录

古惑仔》是一部以三合會為主題的香港漫畫,作者為香港漫畫家牛佬`(文啟明)。另外亦有以此漫畫為藍本的電影及線上遊戲。

角色江湖語錄[编辑]

角色江湖語錄
(為了保留對白原句神髓,只以香港口語形式表示,請注意部份對白粗俗)
人物 對象 期數 對白
亞郎 o靚坤 112 我亞郎出得嚟行,就要有仁有義,呢D係我原則!!我話你聽,只要D細嘅搵我,我就有義務去撐,呢D就叫做義氣!!
陳浩南 包皮 117 如果可以重頭再俾我揀一次,我仍然會收你做「o靚」,因為你永遠係我嘅好兄弟!!
青霞 狂人 人,應該適可而止,你已經搵左唔少錢,仲咁博來做乜呢﹖天收响江湖紅左咁多年,咪一樣有俾人打低嘅一日。
亞郎 KK 141 我命格生成「英雄運」,一係好發,一係窮到仆街。但係要我做一世有錢嘅狗,我寧願做一次真正嘅男人!!為左我同阿二嘅友情,我帶妳離開呢個地獄!就算犧牲埋呢條賤命!
恐龍 韓賓 161 我恐龍乜Q野風浪未見過﹖風風雨雨之後咪一條好漢!人生有跌墮先至過癮嘛!
大頭仔 何勇 163 唔可以咁樣!今日我遇困難放棄條女。聽日我又會放棄另一樣野,然後到老都一無所有!一無所有都唔緊要!我知我係爛泥,但佢都肯跟我,你話我點可以為錢放棄佢﹖放得手,我仲點算係麻甩佬!﹖
陳浩南 烏鴉 164 (你個X樣夠pop就企出黎同我隻抽!) 你做左幾多日人呀﹖我棚o靚三分鐘唔見我落樓就殺上黎,我「食滑」你,仲打條毛咩!
細細粒 賀新 181 ( 妳跟o靚仔南無好收場嫁。) 我唔知,我只係明白愛一個人,唔係衡量付出同收成。有錢又點﹖你只會孤獨一世,我選擇窮,但一定生活得比你快樂。
鬼佬Bill 大天二 183 同我講黑社會﹖你乜「哥厘」呀﹖中國人的社團唔係大X哂!
大飛 大頭仔 190 你條友仔有事擺係個心度,死牛一邊頸!累死你咋,細佬!(我死總好過連累大佬。)
大頭仔 大飛 190 佢一手湊大成棚o靚,好嘅走,渣嘅就留底﹖點解無人講義氣 -- 「一日大佬,一世大佬」﹖我要證明比出面D契弟睇,大頭仔揑贏拳賽,大佬南門下猛人輩出呀!
欣欣 大頭仔 191 靚車靚樓係人都想要,但係當一個女人鍾意一個男人,可以乜野都唔計較,我會嫌棄你無錢﹖唔會!我只會嫌棄你無志氣咋!
陳輝 何勇 192 小朋友,人唔可以有風駛盡裡,你同大頭仔嘅仇恨真係蓋過友情﹖
198 打仔「洪興」,四仔「東英」,「三聯」出雞精。
山雞 陳浩南 201 以後,呢條疤痕就跟住我四圍去,不斷提醒我,江山係我雙手打番黎,去到邊我都係大佬。
我個人好「軍真」,一日大佬,一世大佬,不過唔係俾人騎足一世呀﹖我唔反對響江湖你高我一班,但係我都唔係流架。
陳浩南 大天二 228 記住,鬼係冇影既,人先有,而影子就等於人既夢想!失去人生夢想既人同死人無分別!無論成敗得失,依然要對人生有夢想,永遠追影!永遠找尋夢想!
耀揚 太子 298 我唔係刻意突出自己,而係我根本就特別!(車!D黐線佬都係咁講!你幾時聽過佢地會話自己黐線。)
大飛 陳浩南 322 我大飛出嚟行左廿年,通行都知我雷氣!廿年我個招牌未衰過,今日我同澤少互劈,出邊D人會點講!佢地會話我無義氣,係契弟一名。我唔會容許大飛呢個朵臭!(為個朵坐成世監,識你十九幾年今日先知你個腦裝屎!義氣睇人講架!你當佢兄弟,佢當你契弟!)
大頭仔 耀揚 328 耀揚,你不會喜歡過一個女人,甘願為佢粉身碎骨赴湯蹈火﹖(為一個女人去做一D無價值嘅野,大頭仔你好狹窄同無知!) 耀揚你目空一切,自以為神一樣偉大,其實你先最可憐!
陳浩南 洪興仔 361 大家聽住,呢一仗無得避!唔打嘅話,我地就會俾人踢出銅鑼灣!(南哥,會死人!) 死!就死囉!有乜咁大不了﹖以前唔怕!依家怕﹖打呢場仗唔係邊個幫邊個,而係要證明俾全江湖嘅人睇,我地係頂天立地嘅男子漢!邊個想做懦夫,隨時可以走!
世東 山雞 376 你經常教我要做一個男人大丈夫!大丈夫怎麼可能沒有野心﹖
陳浩南 蔣天生 525 如果呢次我唔去,「陳浩南」呢三個字根本無訂企!
蔣天生 太子 525 ( 蔣生!出嚟行除左求財之外,仲要講義氣!) 義氣係用自己能力,令兄弟豐衣足食!唔係無端端推D兄弟去死!
大東 古惑倫 526 依家D人見到我,背後梗話呢個東英仔好勁!依家東英有事,我唔理﹖
金毛虎 大飛 532 輸一次,唔表示我輸成世!
大東 陳浩南 537 話你地知 - 唔好以為自己特別偉大,你地「洪興」,我地何嘗唔為「東英」﹖大家都係江湖中人,咪諗住出幾句口術嚟陷我大東於不義!
陳浩南 太子 551 但你唔聽我都要講!點解呀﹖因為你係我嘅朋友!我嘅好朋友!(既然你我好朋友,就照我意思去做。)唏!咁即係叫你去死!(咁我唔會係你嘅好朋友!)
莊亞琳 太子 552 呢個江湖,有邊個敢話太子哥會輸﹖之不過係女人立場,總希望自己嘅男人會俾到一份安全感!
蔣天養 車寶山 我係度諗,邊個可以贏到你﹖(嘩!贏我嘅人大把啦...) 不過未出世啫!
蔣天生 陳浩南 556 (我好難過到自己果關) 難就梗啦!世上無難事,何來人傑呀﹖唔係點會選中你﹖(如果我隊太子嘅話,全世界都會X我。)咁你話俾班手足聽,係我叫你郁太子嘅!咁全世界咪唔X你,X我囉!好無﹖
細細粒 南哥!你以前去去去邊,我都好少會問,但係今次,我我我真係有D嬲!你連去死都唔話我知﹖南哥!我求下你,我地自私D---你為左我,亦為下你自己。你唔好去,去就帶埋支鎗去打死佢,你返番黎屋企!南哥,應承我,剩係祇承我呢一次!
陳浩南 太子 559 全世界咁大,一山還有一山高,你一個太子打得哂﹖
灰狗 560 你知嘛,我好少要人扶,但你覺自己真係唔得嘅時候,就要靠一靠身邊嘅朋友。
大天二 ET 569 (冚家鈴!當我流架﹖) 唔係當你流,係直情當你垃圾!
陳浩南 大天二 570 全世界都係度行嘅時候,剩係得你一個走,怕唔怕唔協調﹖
車寶山 582 我車寶山為人好識DO嘅,你係我面前玩野無所謂,但係都要有番少少表示,擺低D手手腳腳囉!全世界都可以走!剩係大天二要留低!
王博仁 583 近呢半年,為左滿足二哥的英雄主義,個個南征北伐,但係二哥完全無諗過收手。我救嘅唔係二哥,只係一個殺人狂!漫漫長路,我唯有盡量係二哥身邊不經意咁減少一D血腥,做到嘅話,我算係呢個世界,做到D野。
陳浩南 589 幾犀利都好,無人可以要邊一個「謝皮」,除非果個人想「謝皮」!
細傑 陳浩南 601 依家南哥每個月醒三四「雞」過我地,三四「雞」即係我地身價!但係咁落去好多年之後,直到我地變左老油條勒!到時,南哥會俾乜野身價我地﹖十蚊!到時我地只係值十蚊!我想係呢次「排名戰」度響朵!我想人地知道南哥身邊曾經有件猛料叫細傑!當佢地知道左,係好多年之後都會久唔久提下呢個人,提下細傑去左邊,提下細傑點樣謝皮,提下細傑係「排名戰」打得唔錯!我唔想成世人去到埋單果陣,只係得到一D卑微嘅價值!每個人都唔想咁。
車寶山 未來 975 如果我係咁「柒」的話,科邦都唔會叫你地跟我。我想同你講幾樣野: 一.以後唔好「立亂」撩人隻揪,輸贏都無乜益。二.出嚟行又好,做人又好,要識得分下大細,分下莊閒! 三. 唔好以為自己係初生之犢,就乜野可以亂嚟,撞啱我呢D如日方中嘅,點算﹖
陳浩南 細細粒 1022 江湖有句說話﹕「刀頭舔血還得快」。人地劈我一刀,我一定劈番人地十刀。唔係人地訓低,就係我訓低。睇嘅只係邊個唔好彩!一陣好彩的話,我會幫你出一口氣!更好彩的話,我轉頭就會嚟陪你,所以唔駛保佑我。
賓納 太子 1029 (除左格鬥之外,有無野令你牽掛﹖) 無!越簡單,越好!成世人專注某一樣野,先至會成功,先至會有趣味!
佐維 大梵 1029 嚟啦!有幾多,你就放幾多!打贏我嘅話,你就係天下無敵勒!天下無敵唔需要兩個人!
車寶山 蔣天養 1043 (咁攪落去,真係會攪死架喎!) 做到自己鍾意嘅野就OK!唔一定要捱到七老八十啫,係咪﹖
(我地兩個是但一個都可以係「龍頭」!) 天養哥永遠都係「龍頭」!
洪興正部 1053 呢個世界,根本無公平呢樣野!勝者為王,敗者為寇!我預左。做乜個個戙晒係度呀﹖唔係話要攪正我咩﹖頂天立地嘅麻甩佬,做野要有始有終。有頭無尾,似乜X野﹖!
大東 蔣天養 1054 蔣天養!出嚟行,面係人地俾,假係自己丟!唔好係度過份老X土,要我大東難做!
蔣天生 警衛 1055 佢點唔都好,始終係我細佬!
陳浩南 無知 1056 無所謂!以前我根本乜野都無!依家攪到幾衰都好,一樣可以重頭嚟過。
古惑倫 大東 1072 呢個世界有份打骰無幾多個,輸唔起唔好學人做莊,我呢d就係輸唔起嘅人。每個人生出黎都有自己的崗位,亞頭就係亞頭,二幫花旦就係二幫花旦,夾硬嚟唔會有好結果。
陳浩南 大飛 1087 我諗,我同你都要承認一個事實,我地真係老咗!
地中海 張世良 1089 (誰不希望自己是個特別的人!) 不錯,可惜是世上大多數的人,一點也不特別。
/ 1089 做人嘛......最緊要條命,連命也丟了,還做什麼人﹖
丁瑤 地中海 1094 你這個位置,不鬥是不行的!這個是成功的位置,既然成功,樹敵難免!要天下太平嗎﹖那代表你已經徹底失敗,對嗎﹖
山雞 逸龍 1096 眼中只有女人的男人,一天不改,永遠只會停在眼前的框框!好好記著!要不斷的看,不斷的學,不要讓自己永遠待在低層次的草莽圈子,知道嗎﹖
立花正仁 山下忠秀 1144 人嘛!不管好與壞,總要一點血性,你連一點血性也沒有,那跟垃圾有何分別﹖要我收回你的奚落,拳頭是不行的,要用,就用血性。
咖哩 / 1155 點解﹖點解我成世都唔夠人嚟!要我一世做契弟,我唔X甘心呀!
太子 伊健 1162 邊有話「無敵」,最緊要睇狀態。萬一狀態十足都唔夠人嚟,自保啦,只要力頂落去,係都唔走,打打下,對方一定俾你個氣勢窒住,到時可以反敗為勝。
伊健 地中海 1164 (來!向我叩幾個响頭,我放你一條生路!) 嘿!個頭叩左落地,以後仲駛抬得起﹖
蔣天生 陳浩南 1166 叫班老臣子唔好再打打殺殺勒,我真係唔想成日嚟呢D喪禮。
大東 世英 1169 君子報仇,十年未晚。呢鑊我大東一定記X住,總有一日,我實扲起成個「洪興」!!
大天二 東英仔 1182 冚家鏟!郁我個仔~郁我個仔吖嗱~~我X你老母臭化!!
大東 陳浩南 1205 錢財身外物,最緊要個人仲係度。十八年後又一條好漢,到時咪再一齊玩過囉!
陳浩南 太子 1213 咁即係點﹖我威果陣你地就開心,到我「謝皮」勒,你地就死老豆咁款﹖係咪要我贏晒全世界,永遠都做大佬﹖我個仔俾人搶左,亞細又俾人打死,過億身家都揩埋,點X樣贏呀﹖我輸有乜出奇﹖我陳浩南咪又係人一個!
東英毒蛇 1218 我o靚仔南蒲到今時今日,有乜風浪未見過﹖出得嚟行,預左要還,一百人又好,一千人都好,我從來無諗過淆底。頂得蒲嘅,我實逐個隊冧你班契弟﹔頂唔蒲嘅,我隊得一個就一個。一定拉人同我陪葬!冚辦爛過嚟!我陳浩南同你地捏X到尾!!
太子 陳浩南 1219 你係希望係臨死之前同自己攞番少少尊嚴,係咪﹖(......) 嚟!我地成班兄弟一齊同你攞返呢個尊嚴!(好!假如真係有來世嘅話,我陳浩南真係好想同你地再做兄弟!)
山下忠秀 大東 1223 既然係立花正仁,以前救得你大東,而家一樣會救埋其他兄弟!
立花正仁 山下忠秀 1224 什麼立花,什麼山下,名字不過是一個代號,有血性,我們便是同一樣的人!
地中海 太子 1228 太子,我知道你的期待,但對不起,今生今世,你也贏不了我!
太子 地中海 1229 (太子,看你這個樣子,還在強撐嗎﹖依我看,倒不如跟你的「拜把子」兄弟一般,早點自盡吧!) 自盡﹖你認為我一定輸畀你.........﹖
生蕃 1230 我叫你唔好訓呀!你仲要睇住我隊冧地中海,聽唔聽到呀﹖生蕃!
地中海 太子 1231 會打有什麼用﹖天要收你,誰也沒法子!
太子 地中海 1232 我太子扯埋最後一啖氣,都會同你捏到尾!
陳浩南 亞南,我先走一步啦!
韓賓 陳耀 1241 公司有事,邊鑊我唔係撐到底﹖火石州、排名戰...鑊鑊我都企出黎!係出面傾乜傾物,冚辦爛都孭住「洪興」個朵...我韓賓,自問對得住公司有餘!
大東 1270 (我不是對你們「洪興」仁慈,處處留手嗎﹖) 大東,你是混得糊塗了,江湖,永遠不會容許仁慈的...
山雞 趙繼邦 1272 小邦當真聰明,你知道虎霸叔叔為何不敢來真的﹖因為爸爸是台灣最大幫派之主!只要你是No.1,誰也不敢欺負你,明白嗎﹖
甘尚武 崔志強 1281 (出面咁多人攪攪震,你幫得幾多﹖) 話晒朋友,推唔到喎!況且學得功夫嘅,咪又係用黎打交!唔通強身健體咩﹖
經理 甘尚武 1284 (經理,其實做乜要驚佢地啫﹖) 人地黑社會,點可以唔驚﹖(有事可以報警!) 得!不過之後俾人放火淋紅油,邊個孭得起呀﹖我地撈正行嘅,同果D古惑仔無得鬥!
亞泉 1285 我都唔同你講笑,好人好姐,做乜春古惑仔吖!你好打又點﹖D人驚你又點﹖古惑仔,無一個好收場嘅!好似十幾年前有個叫太子嘅,直頭橫掃中港台果隻....咁又點啫﹖卒之咪又係係大陸俾人斬死!
1291 「東英」最狼,「三聯」最狂,論打「和興和」。
粱家仁 地中海 1315 地中海!等左你十幾年,我邊會咁易俾你走出呢個門口!
陳浩南 梁家仁 1340 輸了一次,不代表永遠都輸給對方,只懂迴避,那便沒有改變事實的可能...
1343 呢個世界,唔係你諗嘅咁渺小,永遠將眼界放喺小圈子入面,你一世都唔會明白,咩叫做真正嘅強大,要將目光放遠同放大,要比較,就同外面嘅大世界比。
李志高 1359 嘿!D人講乜你都信到十足?知唔知呢個世界有好多嘢,係要親眼見過先可以作實。
1366 好簡單啫,鬼腳七喺你面前數臭洪興,係因為佢喺洪興撈唔掂。任何一個人,若然喺某個圈子撈唔掂,好自然就會唱衰嗰個圈子!
唔少古惑仔會認為,既然踩得隻腳入江湖,就要做半人半獸,好自然,佢哋就會收埋自己嗰粒又圓又大嘅良心! 不過人都係虛偽嘅,可以包裝嘅話,點都會包裝一吓! 就算我同你,都係一樣!
爽哥 亞芝 1451 好打只係代表你有發言權,即係你講嘢,佢唔敢完全唔聽,點都會諗吓你講嘅嘢有冇道理,如果你冇POWER嘅,佢直頭廢九事聽啦!
韓賓 1452 這些年,我韓賓為洪興出了不少力,但效果理想嗎?不! 別說有任何寸進,洪興簡直就是一檔爛攤子!
佐維 伊文華 1526 我認為,人生唔應該只係計較得失,亦唔好妄想所有嘢都跟自己喜好而改變,個天本來對我哋冇任何期望,我哋亦唔好期望佢為我哋做到D乜嘢!
李成克 大飛、徐世飛 1676 我嘅路-我一個人走!
地中海 黃小苦 1752 我這一生,就是敗給這一個人-大梵!
陳浩南 地中海 1765 地中海,今日我唔攪正你!唔叫陳浩南!
大飛 金尊貴 1841 好打過我唔出奇,但係想打o能巢我就真係「出西旗」勒!
牛姑 / 1842 我牛姑做嘢,唔會「揸流攤」!呵......「揸流攤」嘅話,就會收唔到尾數!
金尊貴 毒蛇幫成員 1846 哪一個猶豫不決,我第一個宰了他!
耀揚 雷霆 1864 你要記住︰人生就係要戰鬥。
主動戰鬥嘅係上等人!被動戰鬥嘅係中等人!唔敢戰鬥嘅係下等人清楚未?

參考链接[编辑]

鏈接[编辑]

维基百科中的相关条目:



维基语录链接:名人名言 - 文学作品 - 谚语 - 电影/电视剧对白 - 游戏台词 - 主题 - 分类