賭俠

维基语录,自由的名人名言录

賭俠是香港電影《賭神》的續作,於1991年上映。

語錄[编辑]

  • 只要龍五的手上有槍,誰都殺不了他。
  • 佢個名叫做「龍九」,英文名叫做 Kowloon。
  • 「同花打不打得過FullHouse?」「同花打得過FullHouse?那除非你老爸變成了兔子!」
  • 我老爸不只會變兔子,還會跟你老媽結婚生子,所以才會生出你這個兔仔子!
  • 已經到公海了
  • 「你為什麼看來看去還是那幾頁阿?」「因為我看不懂英文!」
  • 啦啦啦啦~~啦啦啦~~ 變色感情如何留的住~ 半點癡情遺留殊不易~~ 更多悽悽慘慘的遭遇~~ 我不知道~王八~蛋~!
  • 抄下我聯絡電話是香港3345678,我再重覆一次是香港3345678。你不打來找我我無所謂,因為這將是你的損失。十點後鐘不要打來,因為我睡啦!
  • 想知道就問香蕉
  • 「我的錢就是你的錢,你的錢就是我的錢,發財嚕!」「誰說的!」「閉嘴!」「師傅~~!」


點飲料[编辑]

阿星:「五加皮雙蒸、豆漿、廿四味涼茶、維他奶溝埋;再打隻龜蛋落去攪勻,再加多滴墨汁,有冇呀?」(五加皮、雙蒸、豆漿、廿四味涼茶、加上維他奶混和;再加上一隻龜蛋並攪拌,再多加一滴墨汁,有沒有啊?)

服務生:「有!」(有!)

阿星:「全場一人一杯,我請!」(全場一人一杯,我請客!)

阿星(小聲):「我自己要杯橙汁得啦。」(我自己要一杯橙汁就夠了。)

食麵[编辑]

阿星: 人仆你仆, 你又會仆到好似個阿差咁嘅?!(人滾你又滾,怎麼滾得像個印巴籍人士?!)

達叔: 每個人都有啲地方係特別脆弱嘅, 阿叔就啱啱係正個頭度, 你吹得我脹咩?(每個人都有些特別脆弱的地方,阿叔我剛剛就是頭部,你奈我何?)

阿星: 吹唔脹! 你而家咁有型點敢吹你脹啫! 你唔食架啦, 呵?(沒什麼!現在你這麼英俊我又怎敢奈你何?你不吃了吧,啊?

達叔: (鼻哥噴麵) 有啦!(有了!)

阿星: 唔!咁食麵新招黎喎! 係叫咩名堂呀?(唔!這是吃麵的新方法罷!是什麼名堂呢?)

達叔: 咩呀? 呢招呀叔自己創嘅, 你吹得我脹咩?(什麼啊?這是阿叔我自創的,你奈我何?)

感嘆[编辑]

阿星: 逝去感情如何留得住,半點痴情遺忘殊不易,更多悽悽慘慘的遭遇,我不知道,冚家剷!(逝去感情如何留得住,半點痴情遺忘殊不易,更多悽悽慘慘的遭遇,我不知道,王八蛋!)

王晶: 你叫我啊?(你叫我啊?)

阿星: 係啊,早晨。(是啊,早安!)

親人[编辑]

阿星: 賭神?!(賭神?!)

達叔: 冇錯啦,就係賭神,只要你做左賭神個徒弟,到時你就可以贏到飛起,贏到開巷,以後養埋阿叔過世都得啦!(沒錯,就是賭神,只要你跟賭神成為師徒,那時你就可以贏到飛起,贏盡全城,以後養阿叔一輩子也不是問題了!)

阿星: 阿叔,我冇話過養你噃!(阿叔,我沒說過要供養你吧!)

達叔: 你冇讀過書呀,吓?!有冇聽過三叔為父,三嬸為母呀?(你沒有讀過書嗎?有沒有聽過三叔為父、三嬸為母啊?)

阿星: 我淨係聽過爹親娘親都不及毛主席親嫁啫!(我只聽過爹親娘親都不及毛主席親罷了!)