黃嘉雯

维基语录,自由的名人名言录

黃嘉雯Carmaney Wong,1993年12月7日),是一位香港女藝人及模特兒,曾擔任2018年度國際小姐香港代表,《2019年度香港小姐競選》冠軍得主。

語錄[编辑]

  • 2019年9月9日:電視台新聞報道中的港姐冠軍專訪[1]
    • 「咁我覺得做演員最開心嘅呢,就係可以嘗試到不同嘅人生啦、試到不同的角色咁樣嘅。咁我自己最想做,可能係一啲古裝嘅喜劇啦,好似以前《皆大歡喜》咁樣呢,每一日呢都可以帶啲歡笑俾大家。」
    • 對於反修例運動:「咁我希望我自己當選咗之後呢,都可以去將呢一個香港嘅正能量可以帶給大家。話俾唔同世界各地嘅人知道,我哋香港係一個有言論自由,接納唔同意見嘅一個多元社會嚟嘅!」

參考資料[编辑]

维基百科中的相关条目:
  1. 黃嘉雯當選香港小姐冠軍 冀向外界宣揚香港多元文化》(香港無線電視新聞,2019年9月9日)

外部鏈接[编辑]



维基语录链接:名人名言 - 文学作品 - 谚语 - 电影/电视剧对白 - 游戏台词 - 主题 - 分类